[an error occurred while processing this directive]

Home Wijsbegeerte > Onderwijs > Wijsbegeerte > Minorgids > Inschrijven en verdere informatie

Inschrijven en verdere informatie

1. Voor de minor kunt je je aanmelden via Osiris Student.
  2. Schrijf je ook via Osiris Student in voor iedere individuele cursus die onderdeel is van de minor.
  3. De cursusbeschrijvingen zijn te vinden in de onderwijscatalogus. Als een cursus pas volgend jaar gegeven wordt, kun je de omschrijving in de studiegids vinden, bij keuzevakken of academische context/profileringsvakken van het daarop volgend collegejaar. (zie evt. ook in OSIRIS, de studiegids en de universitaire onderwijscatalogus.)
  4. Informatie over de inschrijvingstermijnen en andere relevante onderwijszaken (zoals roosters en eventuele wijzigingen in de aanmeldingsprocedure) worden bekend gemaakt via de website van de faculteit. Vergeet niet de website regelmatig te bezoeken.

De diverse masteropleidingen van Wijsbegeerte – Wijsbegeerte Academisch, Wijsbegeerte Onderzoek en Filosofie in Bedrijf* – stellen als ingangseis 60 ECTS aan wijsgerige vakken, waaronder bijvoorbeeld een minor. Voor informatie over welke minor het best aansluit op welke major neem je contact op met de studieadviseur, drs. F. de Haas. Ook voor verdere vragen kun je met hem contact opnemen: 030-2531831

* Voor Filosofie in Bedrijf gelden afwijkende ingangseisen.

Webmaster, laatst gewijzigd 2-06-2008 13:16