[an error occurred while processing this directive]
Home Wijsbegeerte > Onderwijs > Wijsbegeerte
Aanstaande student | Student | Studiepunt Online | Naast het studeren | Na het afstuderen | Medewerkers onderwijs

Minors bij Wijsbegeerte

Je overweegt een minor Wijsbegeerte te volgen. Dan zul je er zeker een vinden die aansluit bij je belangstelling.
De minors van Wijsbegeerte bieden je de kans om kennis te maken met de belangrijkste wijsgerige denkers en ideeën uit 25 eeuwen menselijke geschiedenis.
In de minorgids worden alle minors beschreven. Ook vind je antwoorden op veel praktische vragen.lezer

Mededeling minor Esthetica
De minor esthetica is speciaal gemaakt voor letterenstudenten (anderen ook welkom).
De vakken staan daarom ook in de cursuskrant van Letteren vermeld.
Als via deze krant bij roosters staat dat die niet bekend zijn, kijk dan op Studiepunt Online voor roosterinformatie.

Mededeling t.a.v. Filosofie in bedrijf
Naast de in de brochure aangeboden minors biedt Wijsbegeerte met name voor Rechten- en B&O-studenten ook een voortraject (5 vakken) in het kader van de masteropleiding Filosofie in bedrijf.

Inschrijving voor cursussen
Informatie over cursusinschrijving staat op Studiepunt Online.
Let op dat je je naast de minor ook voor de cursussen aanmeldt!

Studenten van buiten de Universiteit Utrecht
Studenten (HBO en WO) van buiten de Universiteit Utrecht kunnen ook wijsbegeertevakken volgen. Voor inschrijving kan men bij de onderwijsadministratie van Wijsbegeerte (bureau@phil.uu.nl) een inschrijfformulier aanvragen.
Voorwaarden voor deelname aan cursussen zijn:

Inschrijving dient op tijd te gebeuren. Voor cursussen van periode 1 en 2 is de deadline 1 juni, voor cursussen van periode 3 en 4 is de deadline 1 december.

Webmaster, laatst gewijzigd14-11-2007 11:08