[an error occurred while processing this directive]

Home Wijsbegeerte > Onderwijs > Wijsbegeerte > Minorgids > Tijdsduur van de minors

Tijdsduur van de minors

De faculteit biedt voor voltijdstudenten twee algemene minors aan die in een half tot driekwart jaar kunnen worden afgerond. Speciaal voor deeltijdstudenten is er een ‘snelle’ algemene minor ontwikkeld die in 1 jaar kan worden gedaan. De overige minors strekken zich uit over steeds ongeveer een studiejaar (voltijd) of twee studiejaar (deeltijd). De student wordt dan ook aangeraden al in het tweede (voltijd) of (derde) studiejaar aan deze minors te beginnen.

Let voor een efficiënte samenstelling van je minor overigens op de volgende punten:

1. De niveau 1 cursussen worden jaarlijks aangeboden, de meeste niveau 2 cursussen eenmaal per 2 jaar (voltijd) of eenmaal per 4 jaar (deeltijd). Omdat dergelijke vakken in de studiejaren dat ze niet zijn geroosterd alterneren met andere vakken, die ook in de minor kunnen worden ingepast, levert dit meestal geen problemen op voor de inrichting van een minor.
  2. Houd er rekening mee dat sommige colleges alleen in de avonduren worden aangeboden.
Webmaster, laatst gewijzigd 14-11-2007 11:08