[an error occurred while processing this directive]
Home Wijsbegeerte > Onderwijs > CKI
Aanstaande student | Student | Studiepunt Online | Naast het studeren | Na het afstuderen | Medewerkers onderwijs

Inschrijven voor cursussen

Inschrijving voor een cursus verplicht de student tenminste tot deelname conform de vooraf overeengekomen leeractiviteiten.

Elke student moet zich voor iedere te volgen cursus van tevoren inschrijven via Osiris Student.

De inschrijving voor periode 1 en 2 (06/07) is van 5 juni tot en met 30 juni 2006.

Wijzigingsdagen voor periode 1:  21 en 22 augustus 2006
Wijzigingsdagen voor periode 2:  30 en 31 oktober 2006

Uitschrijven voor periode 1 kan t/m 24 september 2006
Uitschrijven voor periode 2 kan t/m 26 november 2006

De inschrijving voor periode 3 en 4
(06/07) is van 6 november t/m 1 december 2006

Wijzigingsdagen voor periode 3:  22 en 23 januari 2007
Wijzigingsdagen voor periode 4:  2 en 3 april 2007

Uitschrijven voor periode 3 kan t/m 18 februari 2007
Uitschrijven voor periode 4 kan t/m 6 mei 2007

Overzicht inschrijfperiodes per faculteit/opleiding: http://www.studentenservice.uu.nl/inschrijven

Voor informatie over eventueel afwijkende inschrijvingsdata voor vakken bij Letteren, Sociale Wetenschappen en Informatica zie:

Een student die niet voor de cursus staat ingeschreven is niet gerechtigd er aan deel te nemen en kan de toegang worden ontzegd.

Uitschrijven voor een cursus kan tot twee weken na aanvang van de colleges.
Indien de student zich niet uitschrijft en geen eindresultaat voor de cursus behaalt wordt er op het dossieroverzicht NVD (Niet Voldaan) of ND (Niet Deelgenomen) vermeld.

In de cursuscatalogus van OSIRIS staan de onderdelen beschreven. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De docent kan gedetailleerde informatie over bijvoorbeeld toetsing ook nog bij aanvang van de cursus opgeven.

Iedere cursus heeft een geplande capaciteit. Soms is het nodig de aanmelding te reguleren vanwege beperkte mogelijkheden om de capaciteit uit te breiden. Dit gebeurt niet voor verplichte vakken. De docent kan studenten die niet aan het gestelde ingangsniveau voldoen de toegang tot de cursus weigeren.

Webmaster,10-03-2011 09:51